Efterlysning undanbedes



Jaaa, det vart stressigt dom senaste dagarna här. Fick nytt jobb out of nowwhere lixom, där jag varit hela dagarna nu. Så jag är lite förvirrad, minst sagt.


Blev utbildning onsdag - fredag. Jobbade även natt på fredagen. Då var hela dagarna borta och jag var slut i hjärnan.
Lördagen fyllde lilla M 25 år så då var vi på en underbar födelsedagsfest som avslutades på krogen. Och  första lediga lördagnatten sen nyår.
På söndagen kände jag av starka konsekvenser av lördagen, men det var det värd.

Idag började jobbet ta allvarlig fart.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska vara ärlig eller inte...
Iofs så håller sanningen i teorin längre än lögnen. Så för ovanlighetens skull ska jag väl vandra så den ärliga vägen för några minuter.

Jag gillar inte mitt jobb alls. Faktiskt.
Jag var väldigt negativ till det innan, men när jag nu är inne på denna annorluda väg kallad sanningen kan jag ju oxå tala om att jag blev en aning (LITE) glatt överraskad att det inte var så hämskt som jag försöker övertala mej som jag en gång tyckt.

Anledningen till att jag ändå tog det här jobbet var för att jag fick telefonintervju, vanlig intervju och utbildning inom loppet av 48 timmar. Jag hann inte ens fundera på vad jag ville.
Men tänker jag från ett annat håll så, varför skulle jag tacka nej till 15 extra tusen i månaden?

Jag kan tyvärr inte säga vad det är för jobb, eftersom min värdefulla namteckning sitter på ett sekretess papper som tydligt förklarar att jag inte ens får säga vilka jag jobbar för. Det är dock ett stort svenskt företag med över 700.000 kunder. Thats it folks, nu kan ni börja gissa.

Och så kan jag gå ut med en rikskommentar om att jag inte är försvunnen. Jag är bara mer förvirrad än vanligt.
Sara, du vet att jag menar dej! Jag vill inte ha nån polis som knackar på dörren och undrar om jag försvunnit. Once youve done it youll do it again

Dom får gärna knacka på för en kopp kaffe thou...

Mina sömnproblem har även dykt upp igen. Dom försvann för ett par veckor för första gången på 10 år. MEN är nu alltså tillbaka.
AGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

....jaa det syns ju på tiden när det här inlägget är skrivet.........

Och alltså om ni inte förstått innan av detta positiva (tror jag) inlägg att det jag vill ha sagt är: fuck off sömnprblem nu ska jag trotsa er!!


Men först ska jag leta efter en snygg väska att köpa på internet.


xoxo

Kommentarer
Postat av: DjM

Weeeeeeeeeeeeeeeeee, här ska inte gissas. Ska ringa alla supportnummer vi har på jobbet! Ska nog hitta på dig om det är nåt sånt du jobbar med, annars är det nog kört för mig. GRATTIS till jobbet ska jag nog säga (eller?) Har jag inte hunnit berätta så gör jag det nu. JAG FLYTTAR I MIN UNDERBARA LÄGENHET REDAN 27 MARS. Pilluttadigva!!! / Kramisar

2009-03-10 @ 19:22:57
Postat av: sara

ohhhh det låter kul ju! sysselsättning massaaaa timmar om dygnmet precis vad du ville =) love and miss youi

2009-03-10 @ 21:50:43
URL: http://sareina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0