Mission completed



Så nu är det äntligen klart med disken. :D


Har insett att det handlar om teknik när man diskar... eller jaaa mer god planering för att man inte ska tröttna och ge upp.
Ta dom största grejerna först (kastruller, skålar och stekpannor) efter det bestick. Sen fortsätter man, då känns det inte lika mycket och det går mkt effektivare märkte jag.


Tänkte ta badrummet nu. Det går nog fort, sen ska jag dammsuga och torka golven så är allt klart.


Fick upp ett gamalt fint minne från förr. Det var jag, L och M. Jag hörde inte början för jag höll på att torka govlen men jag hör dom två diskutera och dom började låta lite arga. Såhär lät det:

L: Jooo det heter det visst!!
M: NEJ det gör det inte...
L Ok, vi frågar.
L: Sarah, heter det moppa golven eller vaska golven.
Jag: What!?! Vem säger så?? Torka golven heter det!

Då gav vi upp.
Saknar faktiskt förr i tiden.


Badrummet nu!!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0