Hemkommen



Så vad gjorde jag igår natt för att kunna sova??

Jag beställde kläder, så praktiskt och så farligt.


10 olika kläder plus en väska och ett par skor. 5 av kläderna var till Han. Framsteg.
Har tänkt på det hela dagen, jag lovade ju att inte beställa mer från internet, Men fan va bra jag mår...


Nu har jag precis kommit hem från mitt hemliga jobb. Det börjar bli intressant och 8 timmar rann iväg ganska snabbt. SÅ just nu känns det okey.
Jag är hungrig som en varg så nu ska jag sätta mej och äta som en björn som legat i ide.


Update senare.

xoxo

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahahah hungrig som en varg!!! hahahahahhahahaha

2009-03-12 @ 00:26:02
URL: http://sareina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0