Nej till vårens mode


 


Jag vill komma igång med skrivandet igen... man mår lite bättre av det...
Men det har varit saker som stoppat mej.

Först "det där". Mådde så otroligt dåligt ett par månader. Inte av anledningen andra hade mått mest dåligt, utan hur jag mådde. Men efter sjukhuset blev det bra igen.

Direkt efter det, så kommer komplikationer som håller i sej tills för en vecka sen, även då sjukhuset som "fixar" det.

Äntligen tänkte jag, nu kan jag börja träna och orka saker och komma på fötter igen.

Men nehe.
DÅ får jag en jävla superförkylning som nockade mej totalt. Inte sjuk, men sån som bara trycker ner ens hjäna till tårna så man är slö och inte orkar nått. Och det värsta är morgnarna. (inte morgnarna, jag har inte vaknat före fem på em någon dag dom här senaste dagarna)

Men nu har jag bestämt mej för att bara ignorera och köra på ändå. Allt utom träna dårå, då kommer jag aldrig bli frisk.
Nu har det gått tre (!) månader jag bara inte kunnat göra något alls, så nu räcker det. Orkar inte att inte orka nått. Jag ser depressionen komma flygande mot mej i 300km/tim och jag står med öppna armar att ta emot. Hell naaaa!!!

Igår kväll hade jag och älsklingen liten myskväll med tè och hyrfilm. Det blev The aminal.
Är sugen på bio, var länge sen nu.... vill se YESman

Idag är Han ledig. Vi ska fira Murillo här hemma hos oss sen kanske det blir utgång.

Har inte gjort så mkt dom här dagarna då min hängar förkylning tvingat mej att ligga o dega i soffan tills min kära sambo kommer hem.
Verkligen slösat bort en massa dagarna, därför jag nu sätter stopp för det.

Var dock och spelade biljard med Beenie man idag. För att komma ut lixom... upptäckte att det blivit plusgrader och snön är nästan borta... :)
VÅÅÅÅÅÅÅR (hoppas det inte är falska förhoppningar thou)

OCH, i vår är det harembyxorna och blått som är inne, än en gång säger jag heeeel naaaa!
Jag har bestämt mej för att ha lätta baskläder i vitt och ljusrosa i vår. Blusar kommer vara inne oxå..
Jag säger härmed ett vänligt men bestämt nej till vårens mode!!
Jag tänker satsa stenhårt på sommaren. Brun, tränad, kläder, acssossearer och nyttig.

Nu ska jag göra mej lite frukost, klockan är sju. Sen ska jag städa undan lite och kolla tvättid. Sen blir det till att väcka min vackra man.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0