Tvättid tillslut


Jobbat natt igen, så jag var lite seg imorse.

Vi gick ner på stan och åt frukost... och fick lite luft och liiiiiite, väldigt liiite solljus.

Legat och degat nu framför Crowned på tv.

Men nu har jag äntligen fått min tvättid, så jag la nyss in dom första maskinerna.
Tänkte faktiskt vara lite extra vuxen och se till att få tid att tvätta gardinerna och hinna stryka dom =)


Saknar faktiskt Sara extra mkt idag....

Nu tänkte jag fixa disken och plocka undan lite, sen träna ikväll när Han slutat. Kanske hyra nån film oxå....???

Neeej, nu ska jag sätta igång innan jag inbillar mej att jag är för trött för att inte ligga i soffan :P


xoxo

Kommentarer
Postat av: sara

jag sanar dej osså zouhsou

2009-01-19 @ 09:37:43
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0