Trisstess shopping



Jag vill inte jobba ikväll.... uuuusch.
Vill bara sitta hemma o dega i soffan, men jag vet att det kommer bli kul när jag kommer dit. Det är ju därför jag jobbar.






OCH för att döda min trisstess satt jag och beställde lite kläder på internet.
Min kära sambo blev inte glad, gick ner till Hans jobb för att förbereda honom på det.

Han: Men Saraaaah, beställ till sommaren istället. Då kan du beställa MYCKET.

Haha.... va?? Ska jag vänta tills i sommar innan jag får köpa nått mer?? Tror han att jag kommer glömma att jag vill köpa kläder om några månader??

Överlycklig var han inte, så jag tänkte om jag beställer lite åt Han oxå? Han sa inte så mycket den gången fakturan blev högst, då hade jag beställt till honom med. Så det är nog där tricket sitter... :P

Nu ska jag kolla lite på kläder åt honom, sen ska jag fixa naglarna och platta håret lite sen sätta på mej min underbara "uniform" och så frysa ihjäl på väg till jobbet... :)


Shululup

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0