Sömnlösa jag igen


 


Jag klarar inte mer! Jag kan inte sova, och har absolut INGET att göra...

Jaaa, jag jobbade till tre i natt men ändå.... klockan är tio i sju nu. Helt otroligt.

Snutten ligger här bredvid och sover, tog datorn till sängen för Han tjatade hela dagen om att jag var ond och att han inte mådde bra för att jag inte var kvar i sängen igår. So here I am, i vårt varma sovrum som har bordelljus.

Jag håller på att bli sjuk nu... (sry, VI)
Men jag fick 99 % vinst idag på jobbet, så för några timmar glömde jag bort det. :)
Jobbade på samma jobb som älsklingen oxå, så kom han fram till bodet och såg lite halv nere ut:

Han: Älskling, när ska vi gifta oss??
Jag: *håller på att lägga upp marker* När du friat....
Han: *Tog min tysta minut* VA? ere sant??? *glad och lite förvirrad*
Jag: :S
Han: Jag trodde du skulle säga "stick" eller nått som du sa ibörjan innan vi började träffas.

Och så försvann han med ett stort leende. Han äääär så knäpp!!


Funderar på om jag ska lägga mej o försöka sova nu, men då kommer jag gå upp så sent, och så är hela dagen förstörd. :S


Jag vill till storstaden!!
Blir knäpp på det här bylivet...

Märkte att jag kommit helt ur track med det här inlägget, men det är så tankarna fungerar mitt i natten (tidigt på morgonen)


Nej nu ger jag upp den här natten, ska blunda en stund och tvinga mej o drömma, så somnar jag antagligen till slut.


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0