Mobilblogg

Nu är jag tillbaka. Och anledningen till att jag varit borta är denna: min dator har lagt av totalt, och eftersom att jag är så smart så har jag lagt in min mail som jag aldrig använder som inloggning. Så jag har inte kommit ihåg det. Nu när jag ändå vaknade så tidigt bestämde jag mej för att försöka hacka mej själv, och jag lyckades! Ha ha! Så nu blir det mobilblogg tills anders fixar min älskade dator. Det är faktiskt inte mkt som hänt under mitt försvinnande. Har en ansiktsbehandling idag med plockning av ögonbryn efter som jag längtar till. Vi hyrde gudfadern filmerna i helgen och jag kan fortfarande inte sluta titta på. Min kära sambo var ledig igår så vi tog tag i alla viktiga grejer och tog det ganska lugnt. På kvällen blev det öl och vattenpipa. :-) Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, är nog fortfarande lite förvånad över att jag kunde vakna klockan sex och känna mej utsövd och pigg, tittad mej i spegeln o blev lite chockad thou. Ansiktet verkar inte hålla med kroppen. Duschen nu!

Kommentarer
Postat av: SARUH SAYS

Hoppas datan funkar sen då :) Skulle känna mig halvt död utan datan, haha!

2009-01-29 @ 06:49:28
URL: http://onlyworldforme.blogg.se/
Postat av: Sanna

Godmorgon.

Hoppas du får en bra dag =)

Snart är det helg!!!

2009-01-29 @ 06:51:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0