Vaken redan.

Igår började dagen med intro möte på ams. Varför jag var där vet jag inte. Så sjukt tråkigt och onödigt! Älsklingen kom och hämtade mej eftersom jag hade varit så duktig och gått dit. Vi köpte med oss lite kinamat hem. Från tips av min andra halva så ville jag åka och spela badminton efter. Så jag drog med min tredje andra halva. Han spelade på liv och död. Det gör han alltid om det är nått man kan tävla i. Han tror oxå att han är bäst på allt. Den enda jag kan säga är att han spöar mej i bowling. And thats it. Inte i wii, inte i biljard, inte i dam, inte i kort, och definitivt inte i badminton! Men jag ska låta han tro det. :-P Sen när vi kom hem slocknade jag på soffan och vaknade för en timme sen vid fem. Vad gör man såhär tidigt på morgonen?

Kommentarer
Postat av: sara

hahahahah vad roligt att ni kom iväg o spelade... hade ni roligt??? nu har ja o yessan klätt på oss färdigt, parfymerat oss och packat barnvagnen med extrakl'der till gubben o blöjor! o sååå avvfääärd!



hahah driver.. men vi drar till sthlm nu... snart... om 15 min-



puss love u

2009-02-05 @ 09:57:18
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0