Kommer inte på nån rubrik



Godmorgon,

hela gårdagen var planerat efter fotbollen på kvällen, och jag somnade efter första halvlek.

Men det finns faktiskt något jag är stolt över som jag gjorde igår: Jag gjorde frukost på sängen åt Honom. Jag lixom. Jag gör inte sånt. Men jag tog mej i kragen och gjorde nått. Sådär.... nu dröjer det 22 år till nästa gång.

Vi åkte skridoskor igår igen,
jag har nog aldrig ramlat som jag gjorde igår. Har såna tjejskridskor med taggar fram och dom båda fastnade i isen samtidigt så jag ramlade lika elegant som en trafikstolpe.
Annars gick det bra.

Har bilder jag lägger upp lite senare.

Precis ätit frukost nu så jag tänkte gå och betala en massa räkningar. Sen ska jag hem o städa. Och SÅ kul ska jag ha det idag.

Nu ska jag iväg till banken.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0