Förlåtelse för mina synder


"Förlåtelse på mina hårsynder??"
Reklamen för clearasil care and repair.
"med oljor för att återhämta din hårbotten"???

Huh?? Ha inte så vilt sex i några dagar så återhämtar den sej ändå.


Jag tror inte det spelar någon roll vad man gör med håret. Antingen är det fint eller så är det inte det. Vad du själv än gör. 
Det finns folk med fult, då menar jag fruktansvärt fult hår och dom lägger minst två timmar om dagen på att fixa det och tror sen att det ser bra ut för att dom använt alla dyra och fuktgivande stärkande medel.
Sen har vi dom som lägger tio min i duschen med vanligt schampoo och har perfekt hår, utan medel. 

Har oxå sett dom som lägger 3 timmar om dagen och har perfekt hår, och dom som inte lägger mer än tre minuter i duschen och har fruktansvärt hår. 

Det har med ditt hår och göra. Vad föddes du med för hår. 
Jag kommer nog aldrig tro på sånt där. 


Så nu sitter jag och funderar.... Jag har antagligen större synder att oroa mej för. 

....och dessutom insåg jag att jag använder clearasil volum boost, mitt hår har känts så platt den senaste tiden, och care and repair balsam. 

....men så tänker jag.... om det är det jag alltid använder, varför känns mitt hår då platt och inte är så repaired som det borde?


Äh, jag ska försöka leta förlåtelse för andra synder istället




xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0