Update 21feb


Dålig uppdatering igen.... som vanligt

Men nu ska det bli ändring.


Var i Uppsala ett par dagar, jätte kort kändes det. Om ändå tiden kunde gå lika snabbt här oxå, så det blev sommar snabbare.
Men jag  funderar skarpt på att åka snart igen, jag kan inte låta det gå tre månader tills nästa gång. Det går inte. Jag klarar mej inte utan dom, Sara, Yessan och Darnell.

Gjorde en makeover på min kära man när jag kom hem oxå, hade köpt lite nya tröjor åt honom, och så rakade jag av allt hans hår. Från att se fem år yngre ut än han är till fem år äldre. Hottie hot säger jag bara.


Måste komma ihåg att DjMattias fyller år på  måndag oxå!! Det blir tufft. Jag är sjukt dålig på att komma ihåg saker.

Jobbade natt igår, inge folk alls ute. 30 pers kanske. Vart håller alla hus??
Blir mer jobb ikväll så se till att gå ut i heta Söderhamn ikväll :P

Jag och älsklingen bestämde för ett par vecor sen att varje gång han är ledig ska vi hitta på nått nytt att göra, sånt han inte gjort förr.
Jag tror han legat i ide innan jag träffade honom, finns inte mkt han gjort har jag märkt. Hittils har vi åkt skridskor, spelat badminton, rakat hans huvud och ätit semlor. haha
Jag behöver tips, för han har ingen fantasi alls. Know anything?

Nu ska jag titta lite på tv här... mer update senare, jag lovar.




xoxo




Kommentarer
Postat av: DjM

Sådär ja....nu blev det lite aktivitet på bloggen, jag ska nog tjata lite mer, you go girl =)

Som nästa aktivitet köper ni varsitt billigt pimpelspö, packar en ryggsäck med varm chocklad och mackor....Det är kallt och kan vara otroligt långtråkigt att pimpelfiska men otroooooligt mysigt att bara sitta och mysa efteråt och kanske tom tända en eld !! Lycka till / DjM

2009-02-21 @ 17:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0