Problem




Jag har ett problem. Till skillnad mot andra problem så har jag tagit tag i mej själv och ska försöka lösa det här.
Huur??

Vi har ett garderob problem.
Kläderna får inte plats, men det konstigaste är att man aldrig har kläder o ha på sej heller.

Och jag insåg precis att Han har en heeel dubbelgarderob för sej själv. Hur kommer det sej när jag har tio gånger så mkt kläder. Sen klagar han på att jag har mina kläder överallt.... jaaaa varför?

Och jag hittade en fin spegel i en garderob nyss, den ska han sätta upp när han kommer hem.
Killar känner sej manligare när dom får göra såna saker själv.

Jag har märkt varför killarna oftast gör såna jobb.
Inte för att kvinnan inte klarar det, utan för att vi är smartare.
Man spelar som om man inte kan, då får männen nått begär inifrån och dom vill vara prnsen på den vita hästen som ska hjälpa en.
Då känner dom sej manligare och det ger oss bara mer i slutet och vi slapp göra nått jobb :P


Jag känner ett behov av att bli extra bortskämd av min kära man idag. Det ska lätt bli fixat. Tur att jag hittade spegeln ;)



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0