Pimpelfiske



Jag såg precis att jag fått världens mysigaste göra-nått-nytt tips av DjM. Helt underbart.
Pimpelfiske med varmchoklad och mysfaktor 100 :D

Erkänner dock att jag aldrig heller gjort det, så det ska bli intressant. Annars blir det antagligen en picknick på isen om vi inte lyckas bättre :p

Sa ordet pimpla ett par gånger och insåg att det är ett roligt ord, ganska konstigt... haha
Så roligt har jag innan jag börjar jobba.


Jag är sugen på att köpa en massa godis och bara ligga hemma i soffan ikväll...
Ska nog springa ner till Ica och köpa lite ändå,, börjar ju inte jobba förren om tre timmar... ska springa in och hälsa på älsklingen och berätta om pimpel. Då lär han sej ett nytt ord oxå hahaha




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0