Perfekt.

Har inte orkat skriva. Det är inte lika roligt att skriva från telefonen som från datorn. Längtar efter datorn! Idag var älsklingen ledig så vi gick och åt frukost på stan, betalade räkningar och storstädade hela lägenheten medans vi tvättade. Så nu är allt superfresh! Känns riktigt skönt. Så åkte vi och handlade, köpte semlor så kom vi hem, klädde oss varmt och tog med oss skridskorna och åkte till en isrink. Min söta älskling har aldrig stått på ett par skridskor förr och han såg ut som bambi på hal is. Det som fick mej att vika mej dubbel av skratt var att han vinglade runt i slowmotion och pratade med sej själv. Det enda jag hörde var "sådär ja, nu kan jag det här... Så... Nehe! Eller vänta nu... Ja... Såhär.... Precis såhär... Ne... Sarah! Titta nu kan jag! Titta på mej såhär åker man! " så otroligt söt. Efter två timmar åkte vi hem och drack varm oboy och åt semlor. Jätte mysig dag. Den har varit perfekt!

Kommentarer
Postat av: sara

ohhhh vad mysiiigt... men semlor vettja fan alltså.. hahahah priceless att få se karaman å skridskor... han skulle iofs passa i hokey outfit..

2009-02-03 @ 06:11:56
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0