Datorn är tillbaka



Nu har jag äntligen fått min dator men jag är inte helt säker på att den fungerar som den ska. Men än så länge går den.
Har nu upptäckt att datorn gör dej inte lyckligare, bara mindre uttråkad :P

Sitter och försöker komma på hur min walking closet ska se ut. Min kära sambo vill dock göra det rummet till ett gym. Men eftersom vi båda köpt gymkort nyligen för ett år, så tycker jag hemmagymmet kan vänta. ;)

Planerat att åka till min andra halva idag, men mamma ringde och sa att dom är på väg upp så jag åker med dom ner till Uppsala då dom åker hem.
Längtar till söndag.

Nu ska jag sätta mej och försöka komma på en liten fin alla hjärtansdag present. Eftersom vi bestämt att inte göra nått speciellt. Han jobbar och jag jobbar natt. Vill inte ta ledigt eftersom jag ska ta ledigt snart för Ms 25-års fest.
Och jag gillar inte alla hjärtans dag.
Så jag gör lite frukost på sängen och thats it!

Nu ska jag städa undan lite här...


xoxo så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0