Welcome back, to me!

Nu är jag tillbaka, på ny blogg.

Allt och inget har hänt.

Nu ska jag blogga utan uppehåll ;) ........
.........och jag börjar bli på bättre humär så det kommer bli gladare inlägg :D

Nu vet jag inte var jag ska börja och var jag ska fortsätta eller om jag ska låta allt vara historia.... err

Ialla fall så letar jag o Sara solresor nu, behöver lite inspiration var vi ska åka. Vill ju inte vara fattig när vi kommer tillbaka.
Det lutar åt Thailand, Mauritius eller Miami hållet. Gohar here vi come!!!

Precis kommit hem från Hudik där det var croupierutbildning. Balle på det just nu!

Jag måste ju säga att jag blev gammal oxå, Tack älskling för en perfekt och fin födelsedag!

Och vi har fått lägenhet nu :) Äntligen!!!                    

Moi is very happy!


Over and out for now


xoxo


Kommentarer
Postat av: @b27RS

tu es vraiment folle

2008-11-02 @ 16:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0