Relax :)

God morgon :D



Igår var vi på relax. Mysigt.
Avkopplande, men vi märkte ganska snabbt att en timme kändes lite kort. Men helt klart gör vi det igen :D
Tack för den underbara födelsedagspresenten :D Det var perfekt.




















Bubbelpoolen var helt klart bäst. :P


Vi somnade båda under första pausen på Desperate housewifes igår kväll.
Jag vet inte om det var oljorna och ljusen och bastun och poolen från igår. Men jag är utsövd och mår perfekt och klockan är 07.44.


Igår var han ledig oxå, så vi hade hela dagen tillsammans. 
- Vi bytte till vinterdäck. (corr: Han bytte jag satt inne i köket och drack vin, tittade ut och tyckte synd om Han)

Idag blir det nog bara en massa ärenden, och solning. Och jag har lovat ut mej till Casandra, som betyder att vi kommer dricka litervis med latte. :)
Ska nog fixa naglarna idag oxå. Nu var det länge sen.

Har fortfarande inte bestämt mej om jag ska jobba på lördag eller om jag ska parta halloween.... 

Nu börjar jag bli lite frussen, (haha ett ord jag aldrig anväder) så jag ska nog krypa ner i sängen en stund. Tänkte väcka min lilla sockerros om en timme oxå....



xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara, aka. Sarizle

Ohhhhh vad underbart! jag visste inte att dem hade relaxavdelningar för män o kvinnor tillsammans! De måste jag kolla upp här i uppsala ;)



2008-10-29 @ 10:20:11
Postat av: Sara, aka. Sarizle

?

2008-10-29 @ 10:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0