Today

Japp, jag var drama queen igår....

Men jag vaknade glad imorse ändå. Man behöver få ur sej lite now and then.
Nu är allt lungt ialla fall.

Var och fikade med Cassie och hennes mamma på morgonen. Buissness på g, me likey :D

Sen har jag bara varit i Hudik på croupierutbildningen. Den sista.
Imorgon börjar jag jobba. Första dagen.....



Måste komma ihåg och köpa svarta nylonstrumpbyxor imorgon till jobbet.


Nu vill jag bara ta en lååång vaarm dusch och krypa ner i sängen med baby och bara titta på en romantiskfilm och mysa.
Men NEJ....
vi ska träna på dealer grejen tills jag känner mej säker. Väntar bara på att Han ska komma hem från träningen. Han skulle köpa med sej wings från McDonalds oxå. :D
Moi is addicted to them!

Nej nu ska jag städa undan lite och sätta igång och träna huvudräkning till Black Jacken ;)


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0