Tavlan

Precis kommit hem nu.


Var hos Casandra och köpte lösfransar och fondation. Som var mer än slut. Den var urskrapad.

Sen blev det mysig fika på stan med latte (Nej, inte med Cassie) med Maria som har blivit funktionshindrad i fingret efter att jag släppte henne på gymmet själv. Dumt gjort :P

Så har jag köpt en tavla oxå, till nya lägenheten. vill bara börja packa och köpa nya grejer och flytta ut sen in.
Och sen få börja julpynta :D





Där är tavlan, den är lång men ganska kort på höjden. Kommer passa bra över soffan.


Nu ska jag städa undan här, så ska jag över till Maria och äta kycklinggryta :D
Blir ju själv ikväll, Han ska ut så då får jag underhålla mej själv :P

Ey, förresten om han hade vart hemma hade jag ändå inte tackat nej till kycklinggrytan....


Nu ska jag ner o sola
I'll be back liiiite brunare senare


xoxo


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så fin din blogg är!

2008-10-29 @ 22:15:23
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sara, aka. Sarizle

i love it!

känns som hemma!

2008-10-30 @ 07:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0