Stulit den. Det stod: måste

1:Är du snygg? - Japp, när Sara (the makeup artist har sminkat mej)
2. Är du fet? - Ibland så :)
3. Är du smal? - Neeej då inte alls
4. Är du en sportfåne? - Nope, lite fotbollstokig bara
5. Är du rolig? - Neee, men jag har roliga tankar
6. Är du sjuk? - I huvudet? Ja
7. Är du feg? - Njaeee....
8. Är du törstig? - Nej men kissnödig
9. Är du 15 år? - Har varit
10. Är du rik? - Beror på vem man jämför med
11. Är du fattig? - Njaee beror väl oxå på vem man jämför med.
12. Är du smart? - Oh jaaaa
13. Är du shoppingsugen? - Alltid
14. Är du retsugen? - Njaee skulle jag väl inte tro
15. Är du saknad av någon? - Mamma hoppas jag

SKULLE du...
1. Skulle du vilja vara längre? - Japp!! Några cm hade räckt. *ber*
2. Skulle du vilja väga mer? - No, det räcker nog såhär nu
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nee
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej inte det heller

KAN.
1. Kan du vifta på öronen? - Neee men försökt många gånger
2. Kan du slicka dig på näsan? - Neee försökt det oxå några gånger
3. Kan du kolla i kors med ögonen -  Ja, och då är jag som hetast
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Heeeel naaaa
5. Kan dina vänner lita på dig? - Vissa av dom
6. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Javisst
7. Pierca tungan elr näsan? - Ja redan gjort
8. Vara seriös eller rolig? - Rolig, ett skratt förlänger livet
9. Brinna upp eller drukna? - Inget tack!
10. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar, but keep your enemy closer.

Svara ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu? - Det gör jag
2. Sol eller måne? -  Sol
3. Vinter eller höst? - Sommar
4. Soligt eller regnigt? - Sol

Om MIG.
1. Hur mycket är klockan just nu? - 23.21
2. Vart vill du bo? - Inomhus
3. Hur många barn vill du ha? - Inga nu
4. Vill du gifta dig? - I framtiden ja.
5. Är du kär? - Det är jag
6. Favorit årstid? - Sommar o sol o vi har korta kjol

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA.
1. Kysst någon? - Ja
2. Blivit kramad? - Javisst
3. Känt dig fånig? - Absolut
4. Saknat någon? - Har jag oxå gjort
5. Ljugit? - No det var nog ett tag sen nu :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0