Innan jag somnar....

Vem:

VEM ÄR I RUMMET MED DIG?   Karaman, som sover
VEM FICK DU SENAST SMS AV?   Maria :)
VEM TÄNKER DU PÅ NU?  Maria, för jag precis skrev hennes namn
VEM PRATADE DU SENAST I TELEFON MED?  Casandra
VEMS HUS VAR DU SENAST I? Mormors
VEM ÖNSKAR DU VA MED DIG NU? Sara
VEM ÄR DIN FAVORITSLÄKTING? Min faster

Var:
VAR ÄR DIN MOBILTELEFON? Under täcket just nu
VAR ÄR DIN MAMMA? I Uppsala
VAR SOVER DU? I sängen med baby
VAR HANDLAR DU MEST? Coop, Han behöver ju alltid mat :P
VAR FICK DU TAG I TRÖJAN DU HAR PÅ DIG? HM
VART ÅKTE DU SENAST BIL? Till Hudik
VAR I DITT RUM ÄR DU? I soffan vid balkongdörren

Vad:

VAD ÅT DU SENAST? Godis till filmen
VAD DRACK DU SENAST? Cola
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ DINA BYXOR? Svart
VAD ÄR DEN NÄRMASTE SAKEN SOM ÄR BLÅ? Soffan som inte blir kvar så länge till
VAD HAR DU PÅ FÖTTERNA? Strumper
VAD ÄR DIN FAVORITFÄRG? Mörklila och svart är jag inne på nu
VILKEN FILM SÅG DU SENAST? Forest Gump
VAD HÖR DU JUST NU? Min sockerros snarka


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0