Vad jag lärt mej idag

Man lär sej nått nytt varje dag.

Det här har jag lärt mej idag:

Vi tittade ju som sagt på Idol. Och Kevin... ja, hans brytning... vi undrade alltså:

Vad pratar man för språk på Malta?

Svaret är:
Öbornas eget språk maltesiska, är det enda semitiska språk som skrivs med latinska bokstäver. Och engelska.

Det finns inget språk som inte ger en ny fråga.

Så: HUR låter maltesiska???

Det ska jag hitta svar på imorgon. To much information per dag är nog inte nyttigt för min lata hjärna.


Nu ska jag prata mer med Sarizel som upptäckte att jag fortfarande existerar, vare sej hon vill eller inte så kommer jag aldrig, hör du det SARA??
ALDRIG försvinna ur ditt liv!!! Så det så.

...och Yesmin, tro inte att du kommer undan heller.
Mucho löööv for er!!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Yasmin

miss you. din blogg e så fin :)

2008-11-08 @ 01:15:07
URL: http://chiiica86.blogg.se/
Postat av: Sarah Salamander

Tack gumman!! <3 Tu me manques

2008-11-08 @ 01:44:27
URL: http://algerienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0