Ont i ryggen igen

På begäran av Sara ska jag skriva ALLT här... :)

Han var ledig igår.
Började med frukost på stan, sen lite ärenden och så blev det fika med M. Henne blir man glad av.
Efter det åkte vi alla tre och och småhandlade lite på E center.
Det typsika var att vi åkte dit för att köpa flyttkartonger... halvvägs hem igen så inser vi att flyttkartongerna är det enda vi glömt...

Sen åkte Han vidare och åt middag med sina föräldrar jag hade ingen lust med det så jag träffade M
och gick o tränade sen kom jag hem till Han som var hemma.


                                                                                                                                                                             

Så vi satte igång med packingen....
FYRA säckar slängde han med skräp :) känns bra att flytta nu.


                                                                                                      


Idag är Han oxå ledig... Var på caféet där M jobbar, men såg henne inte så det kändes lite bortkastat, gillar inte det stället egentligen... errrr
Och nu krånglar ryggen värre än någonsin, så jag orkade inte åka med Han och fixa det Han skulle göra...

Nu kom Han precis hem...


xoxo

Kommentarer
Postat av: sara

Nu börjar de likna något sarah! de e sånt här jag vill läsa!!! :D:D:D:D äntligen uppdaterat!

2008-11-19 @ 08:17:38
URL: http://sareina.blogg.se/sararblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0