Underbara Han

(Hahaha)

Jag hade tjatat hela dagen om min nackspärr och hur ont det gjorde. BARA för att få massage när vi kom hem.
Så när vi kommer hem från jobbet klockan tre på natten och sitter och äter så har vi ännu ett av dom underbara samtalen.

Vi zappar mellan kanalerna och inser att vi har helt olika smak på programen som går på nätterna så Han stänger av tvn.

Han: Sådär nu kan vi prata istället. Det är bättre
Jag: Som att jag inte alltid pratar annars och ändå. Sätt på tvn nu
Han: Vaaaarför har du sån attityd??
Jag: För att jag har nackspärr och jag har inte sett nån massage ännu.... (Ännu ett försök)
Han: *funderar* Frågan är ju om jag ens VET vad nackspärr betyder....?




Då insåg jag att jag har gått o tjatat om min jävla nackspärr i onödan.  

Men massagen fick jag...



Perfect.
Han är mongo men heeelt underbar.



xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara, aka. Sarizle

HAHAHAHAHHAHAHAH underbart!!

Vad sa vi om bananer sarah!?!



HahAHAHAHAH varför!



hälsa din "kära-man"

2008-11-09 @ 20:00:44
URL: http://sareina.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0