Lite förvirrad hjärna...



Jag tror jag kommit på hur jag ska lösa dålig uppdatering... det blir helt enkelt på nätterna jag skriver.
Dom här dagarna är fulla av stress. Mest mental stress faktiskt.







Får nycklarna till nya lägenheten imorgon. Älsklingen vill därför att vi börjar sova där då. Mitt problem och andra sidan är; vi får inte våra möbler fören på fredag.
Jag vägrar använda dom möbler vi har nu. Big no no NO. Slut disskuterat!

Han är ledig imorgon så då blir den en massa körande av kartonger och grejer, ska till mormor och hämta mina grejer jag haft där också.





Så krånglar bilen, köpte nytt batteri till den idag för den aldrig startar efter att man fått igång den. Nu ska den besiktas i veckan oxå, och lysena fram är felinställda.






More... ??
Massor i min hjärna ialla fall....

Vi ska till Ikea nästa vecka med Hans mamma och handla fler grejer till lägenheten, så måste vi köpa julpynt o gran.






Flyttstädning fredag eller/och lördag. Jobbar både fredag och lördag oxå.

12e blir det sthlm med M på Idol finalen, fest och shopping.






Ajuste, nu har vi bokat nyår oxå. Blir spahotell i Sundsvall, trerättersmiddag och dans med M och hennes man, så dubbledate I guess.


Jag är väldigt förvirrad i hjärnan kan jag säga, fastän det inte verkar så....
...och nu kan jag inte sova. Baby ligger redan och snarkar sen någon timme tillbaka.

Imorgon ska vi upp tidigt. Packa klart det sista och sen åka till Hudik.


Errrr... Jag vågar inte lägga mej i sängen för då sätter ALLA tankar igång samtidigt och då kommer jag verkligen att bli knäpp!!!!

Jätte trött....




Men jag är faktiskt lyckligare än på länge måste jag erkänna....
...nu ska jag titta klart på Scrubs och sen ska jag sova!! punkt slut.


xoxo

Kommentarer
Postat av: tess

ja bor i versailles utan för paris =)

2008-11-26 @ 14:53:40
URL: http://tessmedess.blogg.se/
Postat av: Pinsamhetsbloggen

Tycker du om att skratta? Vill du ha lite reklam för din blogg? Gå då in på denna blogg: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se, läs alla de pinsamma historierna och skicka in en egen. Länkar gärna till just DIN blogg, om du skickar in en egen pinsamhet. Du får även vara anonym om du vill. Ta en kik!

2008-11-29 @ 23:01:47
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0