Våfflor

Igår var det verkligen slappardag.

Satt bara hemma tills Beenie Man ringde o ville handla. Sov en stund och mötte sedan upp honom för att gå till älsklingen o hämta bilen.


Beenie behövde damsugare och kaffekokare, jag o andra sidan lyckas alltid hitta något vi behöver. Och jag tyckte faktiskt vi var i behov av ett våffeljärn när jag såg det. Så jag ringer min underbara älskling. Och såhär låter samtalet:

Jag - Jag hittade ett våffeljärn här, som jag tänkte köpa. Har vi nått  hemma?
Han - Va?? Vadå???
Jag - Ett våffeljärn, har vi det? Du vet såna man gör våffler i. Annars köper jag ett nu.
Han - Vaaaaa?
Jag - Ett våffeljärn, till våffler. Jag köper det nu.
Han - Va fan är boffeljärn!?!?
Jag - *tog en tyst minut*
Han - Vad är boffler??
Jag - Våffler med V. Det är som pannkakor fast fyrkantiga. (jag kom inte på en bättre förklaring just då OK?!)
Han - Boffler???
Jag -
*skrattutbrott*
Han - Vad gör man med boffler?
Jag - Jag köper det nu. Så gör jag våffler ikväll.

Det tog ungefär tio minuter innan jag kunde sluta skratta. Han är speciell.
All min kärlek går till Honom.

Nu ska jag ta en dusch och ska snart ner på stan och köpa linser (till ögonen) och posta kontraktet.



xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0