Black Jack igår.

Det blev ingen huvudräkning alls igår innan jag jobbade, men det gick bra ändå.
                                                                                                                                                                                                

                                                                                                 
Det var helt okey igår, ett tag gick det väl inte som jag ville, då kändes det som om jag satt o delade ut marker för välgörenhet. Men så kom flytet tillbaka än en gång :)
Blev klara till halv tre, så det kändes bra. Så åkte vi hem, jobbade ju på älsklingens jobb igår, åt och somnade direkt.


Nyss vaknat och tänkte städa undan här nu OCH boka tvättid.

Vi borde börja packa nu. På riktigt.

Nu måste jag sätta på mej strumpor.
...så ciao


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0