Slappar dag

Okey...

Jag sa att jag hade åsikter om halal-tv.
Det  har jag fortfarande men jag låter det vara.

Alla verkar ha sagt sitt och lite till om det där.

Det enda jag har att säga är: Ja, till att anpassa sej. Och det är lite för mkt från tjejernas sida. Tagga ner på det där. Vill ni bli acepterade så acceptera andra. Respekt kräver respekt.
Ingen är bättre än någon annan så: överdriv inte.

Klart om det där.


Nu har min kära älskling Sarizel skaffat blogg, så kolla in den med.  http://sareina.blogg.se/.
Suttit och pratat i några timmar med henne nu, det gör mej glad. Hope om fame lixom :P


Idag fick vi hem kontraktet till lägenheten som ska skrivas på oxå, äntligen :D

Igår var vi på Ikea och småhandlade. Blev ljus, massa ljus och små grejer. Det var mysigt. Trots att jag ville sätta min lilla älskling i bilen för Han var konstig. :P
Det kommer nog bli fint till slut :)


Jag saknar Hans närhet nu. Livet känns faktiskt lättare när Han är hemma. <3

Neee, nu ska jag plocka undan lite här. Så ska jag lägga mej framför tvn med lite té. Riktigt seg dag!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0