Sjuk



Och här kommer ett tyck-synd-om-mej inlägg.





Mår inte bra idag. Halsen är uppsvullen och jag har ont i varje millimeter av kroppen. Och jag orkar inte göra nått alls. Bläääää



Vaknade sent och åkte ner till apoteket och köpte dom där halstabletterna från reklamen: Mucoangin.
Se om dom fungerar. Känns faktiskt lite bättre redan.

Igår åkte jag förbi Mary medans killarna åkte o tränade. Det blev Wii. Slutade med att vi halvlåg i soffan och bowlade.
Det var mysigt.

På kvällen blev det våffler som smakade Sfendj.
Memories back to Algeriet. :D:D:D Sara förstår smaken, och TRO mej det var exakt så!

Och igår fick jag ALLT tvättat, så skönt det kändes o få allt gjort.


Och imorgon bär det av till Sara :D Jag lääääängtar <3
Jag känner mej plötsligt frisk.




xoxo

Kommentarer
Postat av: sarizzle

2008-11-10 @ 20:30:14
URL: http://sareinaa.blogg.se/
Postat av: sarizzle

jag ska ta hand om dej när du kommer.. INTE

2008-11-10 @ 20:30:56
URL: http://sareinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0