Shululu

Dålig uppdatering igen..... nu blir Sara lite sur...
Vi lyckas ju alltid missa varandra...
Så det här är det närmaste vi kan komma varandra för tillfället...

igår var det jobb igen...


Idag vaknade jag vid två... helt slut efter natten.
Träffade M och gick och åt tacotallrik




Så hade jag personalmöte i dag. Det gick bra. Men två försvinner nu under december :( Känns lite synd.

Så åkte jag o M och handlade och åkte hem till dom o gjorde smoothies och mackor. Jag är officiellt beroende av smoothies.

Nu åkte killarna och hon o tränade så nu är jag hemma och ska plocka undan lite..... snart så.....

Nu kändes texten fruktanstvärt tråkigare än vanligt så jag försvinner en stund....poff  *borta*



xoxo

Kommentarer
Postat av: sara

Ja de e bra! men jag vill ha MER att läsa..! besvioken på dej!

2008-11-24 @ 20:27:36
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0