Myskväll + jobb




Igår hände inte mkt som vanligt under dagen.

Jag och M hade ju vår myskväll, men eftersom dom ringde in mej från jobbet för T var sjuk så blev det inte så länge. :(
Men bättre det än ingenting säger jag ialla fall.
K var oxå där o förgylde stämmningen.
Det blev frukt smothies och varma mackor i ugnen, som ingen av oss ätit sen vi bodde hemma.
Så lite idol såklart.



Sen var dom tvungna att klara sej själva för jag drog iväg till jobbet

Var väl inte på mitt bästa humör och det visades väl på resultatet. Och det var en liten jobbig brud där som jag säkert hade slagit och jag inte jobbade.
40 % vinst låg jag på igår... det sämsta hittils, men det tar jag igen ikväll. :)

Nu börjar vi äntligen närma oss flytten :D

Ska ligga o dega ett tag nu sen blir det att störa M.



xoxo

Kommentarer
Postat av: tess

snacka om att de där ser jÄvligt gott ut!!!!

2008-11-25 @ 20:56:11
URL: http://tessmedess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0