Mitt hjärta

Jag har fortsättningen på bofflorna:

Så här lät konversationen mellan mej och underbara Han (haha)


Jag sitter vid datorn.

Han: Skriv inte om bofflingarna i din blogg. *Med sitt fina leende går han in i köket*

(Jag trodde dock han sa "bowlingen" som vi hade varit på dagen innan.)

Jag:
Varför inte?? Vem får inte veta att vi bowlade?? *förvirrad*

Han:
Jaja...

Jag: *tänker lite* Okey, men varför inte... det var väl inget speciellt med bowlingen? *fortfarande en smula förvirrad*

Han:
*säger inget och tittar bara på mej*

Jag:
*tittar tillbaka fortfarande förvirrad*

Några tysta sekunder utspelar sej (vilket är mycket ovanligt i den här lägenheten)

Jag:
*börjar förstå och börjar skratta* Jaahaa, du sa inte bowling va??

Han:
*förvirrad och underbart fin tittar bara*

Jag:
aaaaaaaaaa du pratade om våffler??

För dom som inte visste det innan så är det det här som gör att jag faller för Han. Han har öppnat mina ögon för en ny värld. En värld där man kan blanda ihop och inte höra skillnad på bowling och våffler.
Han är helt enkelt bäst!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0