I natt

Nu sitter jag o väntar på att gå ner på stan.


Mår fortfarande lite konstigt efter natten.

Hade sjuka mardrömmar. Och sov allmänt dåligt.

OCH min underbara andra halva går det inte att dela säng med. Vi har en dubbel säng. Men det hjälper inte.
Ja, två långsidor och två kortsidor. På ena sidan huvudet på andra sidan har man fötterna. 
Så sover jag.
Men så sover inte Han. :P

Han sover med sitt fina huvud på min svank och fötterna på motsatt långsida.

Okey om han låg stilla så, men nej.
Han försöker lägga sej på skuldrorna och rullar därför ner mot min svank hela tiden. Det gör alltså att jag har ett huvud på min rygg som rullar upp och ner,
Samtidigt som jag är upptryckt mot väggen.....

........Just another wonderful night with ma man ;)





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0