Hemma igen




Nu är vi hemma igen....

Inte den skönaste känslan att vakna här till ruggigt hagelväder kan jag ju säga. Men jag sov bra, första gången på ett par veckor jag inte har mardrömmar. Jag tror dom har velat sagt mej nått men jag har inte fattat så nu har dom slutat.

Det var jätte mysigt och träffa Sara igen o bäbisen o yessan :D

I onsdags började jag o Sara dagen med att choppa, gardiner, Sialjus och lite smågrejer.
På kvällen var vi på O'learys med Han och tittade på matchen.
I torsdags fortsatte jag o Sara vår chopping, fler gardiner... Sen gick jag o Han på stan och jag tvingade honom att köpa ett par Timberland skor.

                                                  

På eftermiddagen åt vi med A på Dragon palace. ..mmm
Och på kvällen åkte Han och jag till Sofia... ett kärt återseende :D
Så åkte vi hem igår morse.

Somnade så fort vi kom hem. Sen var det jobb på kvällen. Det gick bra.
Vi har precis varit och fikat på stan, jag o Han.
Han har börjat jobba så nu är jag hemma själv och funderar på o sova lite till... Jobbar i natt igen. På Hans jobb.

Måste börja flyttpacka snart oxå...

Nu ska jag äta upp min räksallad (med extra majs och krabba) sen ska jag titta lite på äntligen hemma för mer inspiration.




xoxo

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Stövlarna är galet snygga! Det tycker jag också, men vet inte om jag har råd riktigt.

2008-11-15 @ 18:32:23
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: manuela

coola skor:)

2008-11-15 @ 19:18:50
URL: http://maanuelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0