Dealer

Måste uppdatera....


Jobbade igår så nu har jag ännu ondare i ryggen... men det gick bra över 80% vinst. :)



Det var en bra spelkväll igår :)

Idag vaknade vi väldigt sent, så det var bara för Han att åka till jobbet.
Jag var och åt med M. 

Nu ska vi sola och träna.. längtar till imorgon, då ska jag köpa mer grejer till lägenheten och köpa kartonger för nu måste det börja packas.


Och jag hatar när folk ljuger!! Tar det aldrig slut? Varför slutar inte folk och ljuga och komma undan? Hatar att veta sanningen och få lögnen rakt i ansiktet, då sjunker värdet direkt för den personen. Det är rent HAT!

But its all good... jag är inte sur. Men jag hatar det.

xoxo

Kommentarer
Postat av: sara

uppdatera.. vill ju läsa vad som pågår i ditt liv när ja inte kan vara där sj!

2008-11-18 @ 04:56:08
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0