Allt är perfekt

......sådär...

Nu är jag tillbaka och den här gången för att stanna på riktigt.

Varit så dålig dom senste veckorna, men sjukhuset gjorde susen... Mår jätte bra nu.


Precis städat lägenheten, plockat undan, fixat med inredningen, diskat, dammat, dammsugit, torkat golv och tänt ljus.



Det har blivit sååååå mysigt :)
Nu vill jag aldrig gå hemmifrån

Sitter och pratar med Sara på msn, hon håller på o fixar med sin makeup sida. Den blir bara bättre och bättre, kolla in den.
Hon har tävlingar lite då o då, så fixar hon dina bilder gratis. 

http://sareinasmakeupstudio.blogg.se/

Det blir kryssning på julafton med Sara,Yesmin, deras mamma, Jm, bäbisen oxå. Längtar.....



Inte mkt har hänt den senaste tiden eftersom jag varit så dålig. Kom iväg på Sthlms resan med M ialla fall. Idol, festande på kvällen och shopping dagen efter. Hann till och med en fika med Isse på lördagen. :)


Baby är och jobbar så nu sitter jag o latar mej tills Han kommer hem.






Tack älskling för allt, så mkt du ställt upp den här tiden, och tålamodet du haft med mej och mitt svängande humör. Resorna fram och tillbaka till Hudik alla gånger. Glömmer det aldrig, kommer gottgöra allt.
All min kärlek är till dej!! Du är den bästa någonsin! Känns så bra att få somna vid din sida varje kväll.







xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0