Totalt sömnlös


 


Kan fortfarande inte sova.... helt otroligt. Inte ens trött...


Sitter och försöker komma på vad det är som gör att jag inte kan sova.

Så här är läget ialla fall...


Var hos mormor och morfar idag. Tog faktiskt tåget dit vid två och lämnade bilen hemma. Mamma och syster kom dit idag för jul och nyårsfirande där. Mysigt att träffa dom.
OCH, jag tog mod till mej att berätta om Han för mamma. Det var en mysig pratstund i bilen när hon skjutsade mej till stationen.

På stationen här hemma väntde Han för att plocka upp mej. Hmm... nej jag är inte bortskämd (inte jätte bortskämd ialla fall) Men bilen är mest bekväm ska jag säga... det där var hundra år sen jag gjorde.
Men buss blir det nog aldrig...


Var på julmiddag igår på Hans jobb. God mat och många skratt, får inte glömma dom vackra danserna av dom lite förfriskade människorna... :)

Hade en mysig kväll hemma idag bara vi två... Så gick vi o la oss.... en halv timme senare insåg jag att jag verkligen höll på att bli galen, så jag gick upp.

Måste hitta en nyårsklänning oxå. Längtar tills dess... errr blir galen på det oxå snart.


Tänkte kolla runt lite på internet nu efter någon snygg klänning..... måste ske inom en väldigt snar framtid annars så blir det inte en glad jag som firar nyår :P


xoxo


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hey, vi köpte vår gran på Rusta faktiskt. Den är hur tät och fin som helst.



Ser att du har lite problem med din bil. Är det en gammal bil? Min är från 89. Trodde den skulle besiktigas typ nu, men har inte hört något. Ska man höra av sig till besiktningen eller?

2008-12-23 @ 10:41:55
URL: http://sali0690.blogg.se/
Postat av: Emma

oj, Hej!

Kul att du läste :) Och God Jul på dig!

2008-12-24 @ 08:53:59
URL: http://boulevard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0