Julbordsbuffé


Hello....

här igen

Igår blev det julbordsbuffé med älsklingen och hans föräldrar. R och hennes barn var oxå med.
Åt mer än jag gjort på länge, var lite besviken på efterrätterna. Men  det var mysigt
Satt där i tre timmar och bara åt... hittils inte varit hungrig idag. Haha





Vi gick upp vid tio idag. Gick och åt frukost på Furan hos M.
Åkte och besiktade bilen och handlade.
Sen var det dax för Han att börja jobba.

Jag fortsatte shoppa lite, gick till Hans jobb för att hälsa på Hans föräldrar. Mamman följde med mej upp för att se vår nya lägenhet. Nu gick hon precis så jag tänkte hitta nått att äta och lägga mej i soffan och bara ta det lungt ett tag. Börjar jobba vid nio.






xoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

sarah.jag saknar dig. skriver fran internet hos danny.pa en playstation 3.jag skriver med en spelkontroll..... har ej pengar i mob.. :(

2008-12-21 @ 11:32:16
URL: http://sareina .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0