Efterlyser Sara


Jag saknar min lilla andra halva Sara. :(


Jobbat natt både fredag och lördag nu vid bordet. Det var mkt spel båda dagarna, så det var bra kvällar båda två.

Igår vaknade vi och gick på stan jag och min älskling. Sen kom Cassie förbi en sväng, drack lite té och pratade. Mysigt.
Så bar det av till jobbet.

Vi vaknade sent idag, vid ett. Men två dagar utan mkt sömn så kändes det bra, men det var ändå svårt att ta sej upp ur den varma mjuka sängen och Hans famn.
Men vi gick upp och gick på stan och drack kaffe.

.......allt börjar bli så bra.....

Nu jobbar Han och jag har kommit hem precis, tänt lite ljus och krupit upp i soffan, hoppas än en gång att Sarizel ska logga in.....


Nu ska jag leta nått att titta på tv. 
Shululu for now


xoxo

Kommentarer
Postat av: sarizzle

sarah.jag loggar in imonn,be there

2008-12-21 @ 23:21:22
Postat av: Anonym

sarah jag e här.. kom in på msn ikväll! Jag har försökt kontakta dejf rån dannys internet men de funkar inte

2008-12-22 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0