Djävulsplaner by night



Jag kan inte sova......

......vaarför....??

Då får jag tid att tänka... det konstiga är att tankarna fungerar annorlunda på natten än dom gör på dagen...
Kan nog inte svara på varför riktigt... Mörkret? Tystnaden? Njaee.. vad vet jag?

Vad jag vet är ialla fall att man tänker i helt andra banor...
På dagen finns det männsikor jag inte tål... jag låter det ofta vara och lugna ner mej. På natten funderar jag ut hur jag ska göra livet surt för dom.

ORKA!!! Varför ska jag ens bry mej? och ja, jag ÄR ond.


Nu vet jag inte vad jag ska hitta på att göra... klockan är halv fyra och jag känner mej inte alls trött... och vi ska vakna tidigt för att åka till Gävle imorgon, jag och Han.


Nee.... nu ska jag antingen planera fler djävulsplaner eller så kollar jag om det finns nått på tv....



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0